woensdag 11 juli 2012

SOPN red'actie II


de eu/transitie site verslaat de toernee van enkele nieuwe partijen in transitie sfeer ...

gaan ze samen de dat na 119 in ? ergo na verkiezing 12 september 2012


ik beluister t lijsttrekkersdebat dat de webmeester hier heeft gepubliceerd als ingang.

Mij lijkt dat Johan breed georienteerd aan de wereld werkt ter ommekeer
http://www.pateo.nl/platform.htm - radio

Lea is bij mijn weten meer astrologisch en daarnaast lokaal is geïnformeerd.

mij lijkt t n perfect scenario wanneer de alternaTiefjes als liefjes een lijstverbinding aangaan. ik opper nieuw nederland erbij met Jolanda Verburg, die ik ken van DeNieSa .. de nieuwe samenleving.

de breedheid van "kruiden" doet de vrije mens de maaltijd spijzen tot afgewogen menu.

ikzelf promoot daarnaast JeuKS dat een stapsgewijze fasering tot volwassen dialogen met lichaamseigen complexiteits overstijging h/er/kent. dit laatste heet in vakterminologie multiplexen aangebracht door babbelonisch spraakverwarring, een "uit de hand gelopen hobby van de geleerden" (quasi intelligentia).

ref. leren
http://jeugdigkiezen.blogspot.nl/2011/09/waarom-democratie-binnen-de-educatie.htm

een orakel op 12 september
kin107 in dreamspell / droomkaste
blauwe electrisch hand - een galactisch activatie portaal

kin060 in mayan tzolkin
gele galactisch zon - juistheid meld dat orakel

kin167 is de samengestelde kaste op de noosferische TreeKweak
blauwe spectrale hand
de regenboog toon van 13 ...
het collectieve voorportaal van 13 12 11 ... 10 (planetair)

overall beeld?
21 december geeft ook blauwe hand , nl.kristallen, 12 helderheid op bestemming

we zitten op een schedule .. een dienstregeling van een best'uur

l

Geen opmerkingen:

Een reactie posten