vrijdag 14 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ gammaya



))) GammaYa (((

De opening van het zesde Chakra gebeurt bij de Y, 
De Gamma-klank verbindt vooral met het hart,
en vanuit het hart is er eenheid,
en gaan alle chakra's zich openen,
wat op zich een heel fijn gevoel geeft.

Met de aYa klank voel ik sterk impuls vanuit mijn voorhoofd,
ik open een soort zicht en in-zicht.
Zowel naar buiten als naar binnen.
Er is een totaliteit, dimensieloos, tijdloos, alomvattend,
geen materie,
maar pure energie, vibraties, als zachtstrelende briesjes.
Geur wordt kleur wordt klank, wordt oergevoel, warm en helder en één.
Een eenheid die ook een heelheid is.

Het is wonderbaarlijk
en ik merk dat er geen woorden zijn die het kunnen beschrijven,
omdat kleuren onnoemelijk mooi zijn,
maar eigenlijk zijn het geen kleuren zoals wij die vaak ervaren
want die kleuren zijn ook klanken en geuren
en zo is het met al wat rond ons is.
Vanuit dat wijdse, panorama zicht zich voedend in het gevoel van eenheid,
is er gevoel van rust, en schepping, en her-kenning.

Het lijkt een beetje op mijn synesthetische ervaringen
bij het beluisteren van muziek,
maar het is veel meer overstijgend,
en veel lichter, en veel meer eenheidsgevoel.

En gelijk merk ik hoe ik ook in mij
alles kan laten stromen in harmonie met dat rondom mij.

Het is een bijzondere ervaring, en gelijk ook herkenbaar. 
Ik heb me vaak verwonderd hoe het kwam dat ik,
als ik een innerlijk punt in mijn hoofd ging prikkelen
dat ik pijn kon reduceren,
evenals de verwondering van mijn synestetische ervaringen,
of lange termijn zichten,
of het ervaren van ingebedde informatie,
en van daaruit het intuïtief plannen en creëren.
Ik merk verfijning door hier bewust mee om te gaan,
en door alle chakra's op hetzelfde ogenblik open te zetten.

Ik merk vooral een bijzonder, deugddoend gevoel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten