zaterdag 15 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ kalikey

))) Kalikey (((
De Ka, klank zorgt voor de opening van mijn hartchakra
en het hart zijn in eenheid met mezelf, 
Mijn omgeving en de ruimte
De Li klank prikkelt mijn Sacraal Chakra,
en de Key stuwt me met een enorme kracht omhoog,
waardoor het even mijn adem beneemt.

Ik los en geniet van wat het me schenkt.
Is het een geboorte vraag ik me af?
Neen, merk ik nu, alles is licht, en speels, er is 1 ruimte,
en die ruimte ben ik.
Je kunt het vergelijken met de zee vermoed ik.
Elke druppel vormt en is de zee.
Zo is het ook, heel vrolijk en vredig.

Het geven staat gelijk aan ontvangen,
met een vibratie die trillend door je heen trekt,
en een zalig gevoel geeft.
Het is het goddelijke, het Al wat is, en wat ik ook zelf ben.
En vanuit dat Al is er een totaal contact.
Daar waar met de GammaYa klank het Al zicht-baar werd,
Zorgt de Kalikey dat ik naast het zichT
ook de beleving heb en waarneem.
Ik kan voeden en word gevoed,
ik kan helen en word geheeld,
ik kan stralen en word gestraald,
want ik ben voedsel, ik ben heling, ik ben straal...
Ik ben energie,
ik ben die heelheid, ik ben dat licht, ik ben die liefde...

Dat is een heel vreemde gewaarwording.
Alsof mijn heimwee die met mij op aarde gekomen is
zijn rustpunt gevonden heeft
.
Daar waarnaar ik op zoek was ligt niet buiten me,
ook niet in me,
maar in de verbinding,
in het groter geheel,
in de vibratie die ik zelf ben.
En vanuit die vibratie,
spiraliseer ik naar binnen en omarm het sacraal Chakra,
er is een intens spel tussen beiden,
de kalikey, en de selinoo, en ik stroom, en dein,
en ben.

MN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten