vrijdag 28 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ kaMUthy II

))) Kamuthy (((

Ik probeer ohm, Biovoid, Kalikey, Kamuthy,
Ik merk een vredig gevoel op Biovoid.
Het lijkt of ik met de eerder uitgevoerde Ohm ~ Biovoid, ~ Kalikey shant,
mijn eigen ziel geschoond heb, doorheen zijn bestaan.
Het is alsof ik mijn ziel als eenheidsziel omarmd heb,
waaruit een heelheid geboren is, dat licht en straalt
Misschien ben ik daardoor zo'n vredig gevoel in me gewaar.

Ik probeer een Ohm, Kalikey, Kamuthy zangstonde
en bevind me in een spiraal, een soort van liftkoker, waarin ik draai en wend en keer.
Het maakt me wat ijl in mijn hoofd

Ik vertrek vanuit het zielpunt in mij, ik ontstijg mezelf,
en vanuit mijn eengeworden, zuivere ziel zing ik op Kamuthy,
alsof ik me tot iemand richt, en vraag om ontvangen te worden.
Ik stijg, puur vibratie ben ik nog,
en ga hoger en hoger, en breder, en dieper, en ruimer en ik verlang, heel intens.
Ik hoor een warme diepe klank,
en het lijkt alsof ik uitgestrekte handen zie,
er is een kier, waaruit ontzettend helder licht komt.
De lichtpixels veranderen in vogels, in vissen, in vlinders,
in tonen, in muziek, in geuren, in kleuren.
Ik kan mijn ongeduld niet bedwingen of is het hartstocht of aantrekking.
Als een magneet word ik naar binnen gezogen, met een zuigkracht niet te weerstaan.
En ik open mijn ogen, en alles is zwart
Hoe kan dat nu?
Even voel ik me heel erg verdrietig,
en vraag ik me af, of de Kamuthy waar ik zo naar verlangde donkere energie was ...
ik kan het niet geloven, want ik voelde vooral warmte en helderheid,
en die stem, die beelden, die kracht, neen, Kamuthy is puur energetisch en licht.
Hoe meer ik me richt hoe meer ik ontwaar,
hoe meer ik ontvang, alsof mijn ziel eerst nog moest wennen aan het helderste licht,
... wat is het er fijn vertoeven.
Eenmaal ik voldoende waarneem word ik omarmd en opgenomen en wil ik er blijven,
maar dan ‘denk’ ik aan het duister dat ik eerst gewaar werd,
en ik begrijp dat ik ontvang van waaruit ik me richt.

Ik ervaar de verwarring van het duister en het vinden van moed om het licht te ontvangen.
Het licht dat heel zuiver zacht en voedend licht is, heel helend, en  koesterend.
Ik merk dat door mezelf te vergeven, mezelf te gunnen,
vanuit de omarming van mijn eigen ziel,
dat ik dit zuiverste licht kan opnemen,
dat ik kan ontvangen worden,
dat ik me ontvangen weet,
dat ik ont-vangen ben …

Ik ben licht gewaar, helderder dan Sirius

MN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten