vrijdag 28 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ KAmuthy I

))) KAmuthy (((

Ik zing de ohm klank,
vervolgens ga ik naar Kalikey, en dan Biovoid,
ik laat het op mij inwerken, want het reageert heel heftig.
Het lijk alsof ik me laag na laag ont~wikkel,
ik ontdoe mij van mijn aardse lichaam
Ik shant opnieuw op biovoid, in verschillende tonen,
alsof ik de juiste afstemming zoek, mijn eigen grondtoon
En plots vind ik hem, de hemel scheurt open,
neen, dat is geen goede omschrijving,
het is een vlies dat breekt, dat opengaat,
als een vliesje binnen een eiwand, of een baarmoedervlies? 
 Ik stroom mee op water? Of op mijn grondtoon.
Het gevoel is zo overweldigend dat het lijkt of ik pijn ervaar,
maar de pijn is die van de weerstand, alsof ik mij tegen wil houden,
maar ik kan me niet tegen houden en ik los, en ik word gewaar,
wat een fantastisch rijk en mooi gevoel.
Ik hoor een weerklank op mijn grondtoon, een echo.
Een echo die gelijk ook een lokroep is,
en de kracht wordt sterker, en heel erg overweldigend.
Ik ben ontdaan van mijn lichaam, en dus kan ik me enkel overgeven,
mee in de poel van licht en klank en kleur, en vibratie, puur vibratie.
De echo of antwoordklank wordt hoe langer hoe luider,
ik ben er bijna, merk ik
en plots word ik opgenomen in het groter geheel en ben ik die sound.
In de kern van het geluid is er stilte en vrede, en licht.
Daar waar ik met kalikey merkte dat ik voedsel, heling, straal en liefde was,
merk ik hier iets veel groters, een zieleklank,
en ik ga verder, dieper, hoger,
… dat geeft gelijk een enorm warm gevoel van binnen,
heel puur en zuiver en nog is de reis niet gedaan,
wat een zuiverheid. 
 Het is wennen heel sterk wennen
aan het allesoverheersende prikkelend zachte kleurende klankgevoel,
en ik drijf mee ~~~ ik bén ziel, en ontmoet andere, ziels~verwanten,
(nu snap ik dat woord),
Ik hunker en verlang en ik omarm de andere zielen in een heerlijke tedere knuffel.
Deze wordt beantwoord, wat een kracht gevoel, …
we vloeien in elkaar over,
we verworden een zielenzee met een immense lichtendgevende kracht,
heel verlichtend ook, we geven ons aan elkaar over.
We kunnen dit stralen, stralen is het woord niet,
we zijn een volledige massa,
en die massa kan reiken naar de planeten vanuit heelheid.
Zo wonderbaarlijk ...
donker wordt licht, en dor wordt groen, en droog wordt  lavend,
en honger wordt voedend, haat wordt liefde, en pijn wordt vreugde, armoede wordt rijkheid
Met  een zachte streel  lijkt alles te ontkleuren en te verworden tot hemelse zieleklank.
Ik merk dat er enkelen zijn die het heel moeilijk krijgen.
Alsof er nog wat moed nodig is in het durven loslaten.
En hoe meer zieletoon wordt,
hoe groter de ontvangst, hoe sterker ons licht, hoe overweldigender onze aanraking,
tot alles één in liefde wordt,
en er enkel een overweldigende verlichtend mooi, diep~rakende, vervoerende toon vibreert,
met de klank en kleur van ziel.

MN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten