vrijdag 28 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ kamuTHY III

))) Kamuthy (((

Daar waar ik in een eerdere verkenningstocht tot een eenheidsziel kwam
Om vervolgens vanuit die ziel in contact te komen met een nog heldere eenheid,
waar ik eerst donker ontwaarde,
alsof ik een keuze hoorde te maken in contact vanuit donker of licht,
ben ik nu een totaal andere reis gewaar.

Ik leeg mij, en zet mijn chakra’ s open, en neem contact met mijn hartchakra,
en vanuit dat chakra, ga ik reflectie zoeken op zang,
een soort zoektocht naar een echo of een antwoord,
en ik vind een contactpunt een ietsje verborgen achter mijn hartchakra.
Van hieruit kom ik in contact met mijn eenheidsziel,
en ik word meegenomen in  een symfonie van mauekkleur,
klanken nooit gehoord, en kleuren nooit gezien,
alsof ieder klankleurcel kolibrievleugels heeft, heel snel bewegend,
en ik merk dat het geen vleugels zijn maar puur energie, vibraties,
en die verspreiden zich, en worden opgenomen in een groter geheel van vibraties.
Ik merk dat hetzelfde licht waar ik in een eerdere reis aan moest wennen,
nu vrijelijk bezit van me neemt.
De THY- klank begeleidt me door een open hoofd naar een punt hoog boven me,
maar toch verbonden met mezelf,
waardoor ik een eenheid van lichtende energie vorm,
een zieleklank, een goddelijke straling, glinsterend, kristalfijn,
met de schitter van diamant, en de energie vibreert,
steeds sterker, waardoor er eenheid is,
vanuit die energie, met het mijn ziel,
en vanuit mijn ziel met mijn ‘zijn’,
en alles versmelt, of gaat over in elkaar, ik ben dat licht en die energie,
en ik word een geweldige kracht gewaar in me,
met massa’s energie, en warmte en liefde heel puur,
en me verder overgevend aan dit verrijkend gevoel,
kom ik in een kern van turquoise stilte,
er is enkel nog het waarnemen en het ‘zijn’,
de eenheidscel (monade?).


MN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten