vrijdag 7 oktober 2011

MN serie

In de MN serie worden een aantal mantra's gekoppeld aan de 9 daagse kweek - EN. kweak - beproefd door een Vlaams medium.

Achtereenvolgens


klik op de klank voor de auditie van de open mens voor een 9 daagse kweek.

meer link gegevens worden hier later doorgezet.

HIER een bericht van de Mantra Reader :

S'Ace,

voorafgaandelijk...

mijn hartedank

voor je meegeven van de drie-eenheid, en voor je geduld me de tijd te gunnen, dit ook te durven beleven.

De drie-eenheid houdt een vierde in zich, merk ik de energiekeuze waarmee we betreden en waar we de echo in zoeken.

Het leuke is dat we telkens nieuwe kansen krijgen, en eenmaal de weg gevonden, schenkt het een fantastisch mooi beleven.

De kamuthy is volgens mijn aanvoelen, een 9 de chakra  (die gelijk 9, 10 en 11 in zich houdt) waar biovoid 0 is, en ligt op 1/3 boven de kruinchakra

het vertrekt vanuit een contactpunt schuin achter het hartchakra (het punt waar mijn borsten samenkomen, dieper in me , mmm dat klinkt precies verwarrend, je zegt maar als je het snapt...)

De derde was ook alweer een heftig beleven, alsof elk orgaan in me contact zoekt met het universum... naar het beleven en omschrijven had ik het moeilijker omdat ik geen woorden vond voor de klankleurmuziek dingen..., ik merk wel dat ik een vreemde samenstelling gebruikt heb voor een kleur, en ik laat het er dan ook maar staan. Uiteindelijk is alles turqoize stilte...


Ik heb ook gemerkt, dat ik hier en daar een verwarring ondergaan heb, daar waar mijn denken het overgenomen heeft op mijn beleven, dat heb ik bij deze rechtgezet.

En verder dat de onvoorwaardelijke overgave een fantastisch mooi beleven schenkt...

Je mag ze verder meegeven aan de wereld.


Ik neem het nog eens mee naar mijn nacht...


lieve groet,

mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten