vrijdag 28 oktober 2011

BioVoid Mantra Travelin' ~ siliaum

))) SILIAUM (((

Daar waar de kalikey een soort van sleutel tot het Al is,
waar ik eenheid gewaar word, en goddelijkheid, en het zijn ...
waar alles verbinding is en verbonden wordt,
geeft de aùm klank  mij een specifieke opdracht, een taak.

Ik ben bezorger van het mooie waarmee ik mij verbind,
niet enkel vanuit het 'zijn' en het 'uitstralen',
maar ook vanuit een geboorte

Ik merk de ontwikkeling van een kristalheldere navelstreng,
\het lijkt doorschijnend, het kan ook water zijn,
en speelt en danst zijn mooie geuren, kleuren en muzieksymfonieën,
het danst en vlindert en voedt, en daalt neer, waar het zich vertakt en wortelt,
en schenkt en heelt en als een soort navelstreng met mezelf verbindt,
maar ook met de aarde, en wat op aarde leeft.

En als ik het even als een soort buitenstaander bekijk,
dan merk ik dat het de omgekeerde beweging van de siliohm is.
Het maakt dat alles eenheid vormt,
verweven en dynamisch,
een immer durende ritmische verlichtingsstroom,
schonend, en dansend vloeiend, kleurenzingend

MN
cycle the mantral wrap (press here)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten